Oğlak ve yükselen oğlak 😂 burcuma çok takıntılıyım :) dışarıdam soğuk duruyor oğlak ama samimi ve içteniz arkadaşlarımıza, herşeyim düzenlidir sorumluluklarımdan kaçmam. Yaptıgım işte en iyisi olmaya çalışırım. inat ve gıcıklıkta var tabi 🙈 evde 4 oğlak 1 başak yaşıycaz ocak ayından itibaren 😅