dmla_ Semyil anlamıyorum anlamadığım için sormak istiyorum yanlış anlamasaniz göğüs kalkanı ne oluyor lazımmı çok
ozlemprlk16 Semyil valla ben göğüs kalkanı da kullandım gümüş kapakta ama çok acılı Bi 20 gün geçirdim komşu annemiz ziyarete geldiğinde ceviz kabuğu önerdi denemekten ne kaybederim diyerek denedim ve gerçekten işe yaradı kantaron yağı şurup ceviz kabuguyla kapattı lansinoh ve kantaron yağı dönüşümlü kullandım 2 günde acı geçti 3 4 günde yariklar iyileşmeye başladı bence kişiden kişiye değişiyor
Maviss718 dmla_ göğüs ucu yara oluyor ya değmesin diye tahriş olmaması için herkes çok memnun bende gümüş kapak aldım
Semyil dmla_ emzirirken göğüsler tahriş oluyor ya canım o tahrişi en aza indiriyor için sütün akıyor ve nemli kalmasını sağlıyor kuzenimde gördüğüm için kesinlikle alacağım bir ürün çünkü kuzenim emzirirken ağlayarak emzirirdi kanardı ve yanardı
dmla_ Maviss718 Semyil Allah razı olsun ikinizdende verdiğiniz bilgi için bilmiyordum öğrendiğim iyi oldu doğuma 24 günüm kaldı ve ilk hamileligim tecrübesizim o konularda çok teşekkür ederim bilginiz için
Minikuzucuk Semyil gögüs kalkanı tam olarak ne işe yarıyor süt sızıntı yaptığında akmasın diye değilmi
Semyil Minikuzucuk evet hem o hemde sızan süt meme ucunun nemli kalmasını sağlıyor bu sayede yarıklar iyileşiyor emzirirken acı olmuyormuş
EceQueen Ben de merak ediyprum gümüş olmasının özelliği ne, bilimsel bi yayın bulamadım. Yani plastik cam ceviz kabuğu veya başka şeyle kapatsakta aynı şey değil mi? Ora nemli kalıyor ve sürtünme olmuyor kapatınca
Ebrucar Semyil ben gümüş kapak aldım. Şimdi 37 hafta bitti başlasam nasıl olur acaba en azından günde birkaç saat krem sürüp kapağı kullansam ilk etapta yara olmasını engellemeye yardımcı olur mu acaba?
Umutmirzainci Semyil gümüş kapak kullanmadım hiç ama arkadaş önerisi ile kalkan aldım gerçekten memnun kaldım nemli tutuyor Gümüş alan arkadaşımdan bildiğim kadarıyla arada gark yok bence o parayı da vermeye gerek yok 🤷🏻♀️🤝