Dilekylmaz Bu ay letu kullanan var mı herhangi bir yan etkisi oldu mu geçen ayda kullandım olmadı bu ay tekrar başladım ama çok şişkinlik yapıyor
babygirl02 Dilekylmaz bende letu kullandım geçen ayda kullanmıştım ama şişkinlik yapmadı bu kullanmada şişkinlik yapti şuan kasik ağrısı vajinal bölgemde ağrı var beklemedeyim adet mi olucam acaba bilmiyorum bakalım nasibimde ne varsa onu yaşıyoruz 🥰
SeherT Ben sadece bir kez kullanmıştım oda 1 hafta ve o ay gebelik oluşmadı tekrar doktora gittiğimde ilacın etkisinin 3 ay sürdüğünü söyledi ve tekrar kullan demedi diğer ay hamile kaldım doğuma 15 günümüz kaldı 🙈darısı sizlere olsun
Dilekylmaz SeherT öylemiymiş ben 3. Ayı da düşünüyordum ama vazgeçtim bu ay bakalım nasipse bugün son kez içiyorum ilacı
babygirl02 Dilekylmaz normalde adet günüm 15 Ağustos çatlama 30 temmuzda oldu catlamanin üstünden 14 geçtikten sonra adet olunuyor öyle duymuştum yani pazartesi yada salı günü adet olmam gerekiyor
Dilekylmaz SeherT 3 aydan fazla olmaz dedi zaten bugün kontrole gittim bana etki etmiyor ilaç gelişmemiş yumurta
babygirl02 Dilekylmaz adet olmadım ama sancılarım çok var 4 gündür adet sancısı çekiyorum cumaya kadar olurum büyük ihtimalle
babygirl02 Dilekylmaz bugün kahverengi akıntım oldu hala da aynı kahverengi akıntım oluyor yarına sökülürüm