Güzel anneler 14+4teyim. Dün doktoruma gittim mide bulantımı aşabileyim diye dramamine verdi. Bu ilacı vertigoda baş dönmesi mide bulantısı için veriyolardı ama benimkinin dozu düşük. 50 mg. Bu sabah başladım biraz sersemlik yaptı. Kullanan var mııı? 💖