Merhabalar kızlar ben şuan 6 haftalık hamileyim pazartesi hastaneye gittik kese göründü sıkıntı yok dedi doktor iki hafta sonra kalp atışını dinlemeye gelirsiniz dedi ama bugün kanamam oldu biraz hemen acile gittik haftasonu olduğu için orada da kan istediler sonuca baktılar değerler normal hafta içi gelip muayene olsun dedi doktor ultrasondan bile bakmadı pazartesi sabah kendi doktoruma gideceğim bu durumu yaşayan var mı sıkıntı olur mu bu kanama