Swan97 hayır. Ben gebe kalmadan önce de şu an ki doktoruma gidiyodum. Smear vs alınmış, rahim kontrolü yapılmıştı. Siz de akıntı, vajina ya da rahim ağzında herhangi bir lezyon var mı diye detaylı kontrol istendi diye anlıyorum. Korkmayın. Sizin ya da bebeğinizin sağlığını riske atcak bir seyi doktorunuz talep etmez zaten. Spekulum dediğiniz şey vajina ve rahim ağzını daha rahat görmek için vakina içine yerleştiren bir şey. ( eşimde sağlıkçı. Az buçuk kaptım bişiler 😁)