yssmom kızıma kullandm şuan 23 aylık bez bırakma asamasındayız. Onun bezlerini sımdı ogluma kullanıyorum 2 aylık o da. Ben kullanmayı çok seviyorum. Evet ilk baslar alısma süreci zor oluyor ama alışınca artık pratık hale geliyor. Hazır bez hem pişik çok yapıyor hem saglık acısından ekonomik acıdan düşününce ybb çok daha iyi.