aloevera 37+3 üz tansiyon 130larda geziyor. nasıl geçiyor sizin ? yaptıgınız birşey var mı? doktor 140 üzerine cıkarsa yaz diyo .sıcak üflüyor socak yerlerde olan hamişler ne yapıyor acaba ?