Xxxxci özelde takipli olunca genelde oluyor ya. Ben özelde Dr değiştirdim, ilk doktorum hemsiresinin nosunu vermişti 24 saat ulasabiliyorduk acil durumda hocaya o iletiyor ya da ulaşıyordu, sonra değiştirdiğim doktorum kendi numarasını verdi, ben de bir şey sorduğumda dönüş yapiyor, kan tahlilim şu bu için kendisi de yazıyor. Bence olması gerek Allah korusun ama acil durumlarda ulaşabilmeliyiz.