bykarakan hiç canını sıkma üzülme herkes aynı şeyi söyler ama bende birebir yaşadım 2 ay önce kimyasal gebelik geçirdim kanamam oldu Beta HCG düştü ama 1 ay sonra yeniden hamile kaldım şimdi sağlıklı bir şekilde ilerliyor.Hatta doktorum bana kimyasal gebelik geçirince üzülme bu çocuğunun olabildiğini gösteriyor 2 ay dinlendir sonra tekrar dene dedi 1 ay dinlendirdim sonra denedim tuttu çok şükür inşallah sende burda bize güzel haberler verirsin