Barbie77 Günde kaç öğün yapıyorsunuz? Her gün sağlıklı besleniyor musunuz? Bir günde neler yiyorsunuz?
Aylaa123 Barbie77 sabah kahvaltısı ve akşam yemeği yiyorum sadece iki öğün arasındada meyve saati yada kuruyemiş saati yapıyorum . Kahvaltıda küçük bir dilim peynir minik bir domates minik bir salatalık 6 7 tane zeytin ve küçük dilim ekmekten kaşarlı tost yiyorun kefir içiyorum birde haşlanmıs yumurta . Akşam yemeğindede o gün ne yemek varsa sebze et ekmeksiz yoğurtla yada ayranla tüketiyorum salatayla . Akşam yemeğinden sonra ben birşey yemiyorum yersemde çok nadir belki 2 top dondurma
2cocuk1bebekk Barbie77 evet elimden geldigince saglikli beslenmeye calsiiyorum. Ornegin sabahlari mutlaka yumurta yerin ister yagda ister haslanmis ister krebin icinde bi sekilde yerim. Bal kaymak vs gunluk aksatmam. Birgun balik bigun tavuk bigun sebze obur gun kofte gibi siralamaya koyuyorum evdeki imkanlarla. Bol bol meyve yiyorum. Cerez arada aklima gelirse zoraki yiyorum bu hamilelikte cokta yedigim soylenemez boyle yani 🥰
VeraVrea Barbie77 sabah dokuz aksam 6 beslenşyorum sonra su sadece Sebze yemeği ya da et yemeği, meyve, yumurta, vs
sltn2686 Barbie77 gün içinde meyve yerim sabah yumurta peynir zeytin domates vs klasik kahvaltı akşamda yemek yaptıysam o haftada 1-2 dışardan maalesef ,öyle bazen aburcubur yani .. öyle kendimi kasmıyorum 17 haftalığız hiç bulantı yaşamadım belki ondandır