Masalnuray123 Bebeğim yoğun bakımda yatiyor hem enfeksiyon hem şekerden dolayı doktor tip1 diyabet olabilir dedi yaşayan var mı 😔
Masalnuray123 Cagla-2434 amin teşekkür ederim Mavicee evet ben diyabet hastasıyım zaten insülin kullaniyorum galiba benden bebeğe geçmiş 😔😔
Mavicee Çok geçmiş olsun genetikte var mı acaba, birde şeker yüklemesi yaptırdınız mı orda belli oluyor sanırım şeker hastalığı
Masalnuray123 gizbirhil teşekkür ederim yoğun bakımda yatiyor zaten doğduğundan beri bugünde öyle söyledi doktor bilmiyorum inşallah yoktur çok küçük daha 😔