Ruveyvey sms olarak geldi sonuçlarınız çıkmıştır diye doktorun sisteminde gözüküyor dün farklı bir doktora gittim o göremedi çıktısını ordan alman lazım dedi birde burada gördüğüm kadarıyla bazıları internetten sonuçlarını görebiliyor ama bende gözükmedi nasıl oluyor onu bilmiyorum