Bilge-bitirir Rahim kasılması son haftalarda baskı oluyor yaşayan var mı açılma filan olur mu hastaneye gitmeme gerek olur mu acil cevap endişeleniyorum
Lilnur Valla ben 3 gun once oyle dogurdum. Kasılmam vardi gittim 4 cm acilmayla duzensiz sancim vardi ama suniyle desteklediler bende dogurdum. Bi git bakalim sonucta dogum bu riske atma
Lilnur Fayalll47 herkesten herkese degisir tabiki ama ben cok zorlandim yani canım cıkıyor gibiydi. Allah sabrini veriyor tabi illaki doguruyosun illaki geçiyor ama annelik zor ve o zorluk orda basliyor bence