Kızlar ben 32. Hafta raporumdan önce bir 10 günlük rapor alacağım. Ancak o 10 günlük rapor bitmeden 32. Hafta raporumu almak istiyorum. (Şehir dışından alacağım için iş yeri sıkıntı yapıyor)
Normalde sağlık bakanlığı sistemi raporluyken rapor vermiyor ama 32. Hafta direkt benim annelik izni başlangıcım ya, farklı şekilde bir rapor mu oluyor acaba? Durum bildirir raporu gibiyse raporluyken 32. Hafta için rapor alabilir miyim? Bileniniz var mı?
Çok karışık yazdım ama kusura bakmayın :D