kuzeymom__ yesim-1 1 temmuzda zam geldi doğum fiyatına 30 bin oldu. Neşe hanım var onun muayene ücreti de 900 dü en son
kuzeymom__ yesim-1 ay yok artık 1 ayda mı gerçekten sapıttılar iyice. Peki doğum aynı kalmış mı 1 ay önce sormuştum en son
kuzeymom__ yesim-1 temmuzda 900 dü ya 😂 Özel kliniğe gidiyorum 1500 veriyorum yani ah şu devlet biraz insandan saysa bizi