Minikmercimek_ aselinannesi1997 35 de 2900 dedi cnm bnde şeker çıkmıştı ama gelişimi iyi çok şükür 🐣🤲
Gizem9688 aselinannesi1997 35+0 da 2896 çıktı Sekerim yok. Tombilik azcik. Koca kafalı dedi. Saclari var azcik dedi. Ama olumsuz bisey demedi.
Benimcanimoglum_55 34+5te devlete gittim 2600 dedi 35+0 bugün özele gittim 2900 dedi . 2 günde 300 gram alması mümkün mü? Ya da hangisi yanlış çözemedim. 🤷♀️
aselinannesi1997 Benimcanimoglum_55 zaten hiçbir zaman kesin kilo söylemezler tahmini söylerler. Bende bir gün önce özelde 680 gr demişti bir gün sonra devlette detaylı da 630 🤣
Beyaz_kralice Benimcanimoglum_55 bende buna benzer bişey yaşadım çok saçma geliyor ben özel hastane ve devlete 1 hafta arayla gidiyorum aynı söyledi kilolarını şimdiye kadar bir özel kliniğe gittim klinikte 3 günde 300 gram fazla söyledi bence yanlıştır diye düşünüyorum özel hastane ve devletinki aynıydı klinik fazla söyledi normalde günde 50 gram falan alıyor diye biliyorum
Minikmercimek_ aselinannesi1997 benimde 1 hafta önden gidiyor canım doktorum bebekler kilo alsın diye bişiler yeme dedi
Einan Gizem9688 bana da koca kafalı dedi 😁 oda şöyle yuvarlak kafa yapısına sahipmiş bana benziyormuş yani. Biri yuvarlak kafa yapılı olunca bebekler hep öyle oluyormuş dedi doktor bundan sonraki bebeklerinde hep böyle olur dedi.
aselinannesi1997 Gizem9688 benim doktorum da olumsuz bişey demedi ama bana biraz fazla geldi kilosu 😃