Edizhr Kızlar test yapsam çıkar mı net kesin sonuç adetime 9 gün kaldı şimdi gebelik belirtisi olur mu ki olsaydı daha erken mi bende hiçbir belirti yok çok heyecanlıyım 😔😔
Busekobak Edizhr canım 14. Gün kesin sonuç çıkar bence 14. Günü test değil de kan ver bazen test yanıltabiliyor
DidemAk Canım benim bugün 12.gün çatlatma sabah test yaptım pozitif gittim kan verdim negatif adet gecikmesini beklemek daha doğru oluyor hayal kırıklığı yaşamamak adına zaten çatlatma iğnesi vücuttan en erken 12 günde atılıyor ama tabi yine de sen bilirsin
Edizhr DidemAk haklısın canım bende sabırsızlıkla bekliyorum doktorum 20 sinde gel dedi ama sanırım yok içime öyle doğuyor