byzsrtym Merhaba, 34 haftalık hamilelikte suyum bir miktar fazla çıktı. Bazen bebeğin hareketini bile az hissediyorum. Doktor sudan olabilir, erken doğum riski olabilir dedi. Bunu yaşayan var mı doğuma kadar bir sorun teşkil edermi?🫤
tamamdanolmuss byzsrtym bende de suyum biraz fazlaymış. Şekeri meyveyi hamuru kes dedi doktorum. Şeker yüklemesi de yapmıştım şekerim çıkmadı. Ben şu an 31+1 im hareketlerini hissediyorum net bir şekilde. Bebeğin kilosu boyu falan her şeyi haftasıyla uyumlu. Elimden geldiğince şekerli şeyler tüketmemeye çalışıyorum ama yasak olduğu için şu an daha cazip geliyor. En son 20 temmuzda gitmiştim doktora suyu ne durumda hiç bilmiyorum.
melike81_ byzsrtym arkadaşımdada su fazlalğı vardı hiçbişicik olmadı sıkıntı etme canım sade başı iriyei sezeryan oldu
Dlntkesn byzsrtym korkma canım ablamda vardı karbonhidrat ve şekeri kes dedi düzelmedi ama doğumunda bi sıkıntı olmadı inşallah sende sağlıkla kucağına alırsın
byzsrtym ruveyda123 çok saolun🙏🏻🌸 şeker yüklemesi yaptırmadım ama şekerime bakıldı, çok yüksek çıkmadı, sınırda. Ben biraz son zamanlarda şekerli şeyleri fazla kaçırdım ondan olabilir diye düşünüyoruz. Şimdi azalttım ama yinede korkmuyor değilim🫤
byzsrtym tamamdanolmuss aynen bende de şekere bakıldı sınırda çıktı. Bende son zamanlarda şekeri fazla kaçırdım. Biraz azaltmaya çalışıyorum ama dediğiniz gibi cazip geliyor🫤 çok şükür gelişimde bir sıkıntı yok inşallah bir sorunla karşılaşmayız😒
Ayvareceli 37+4 üm ilk defa bugün doktor biraz suyun fazla dedi. Ama şekerle ilgili bişey demedi. Olsa söylerdi sanırım riskli bişey olduğunu düşünmüyorum. İçinizi rahat tutun.
byzsrtym Ayvareceli inşallah öyledir ya içim içimi yiyor valla birşey olacak diye😏 sağ salim 37.haftaları bende görseydim bir başka birşey istemiyorum 🙏🏻🌸
startown byzsrtym ben değilde annem de olmuştu.hiç bir sıkıntı olmadı vaktinde sağlıkla doğdu bebiş.Sadece doktor şeker yüksek olduğunda su çok oluyor diye sık sık şeker ölçümü yapıyordu ondada bir sıkıntı çıkmadı şükür.
Ayvareceli byzsrtym boşa stres yapma için rahat etsin şeker diyeti yap ama üzülme stres yapma bebiş de strese giriyo🌸🥰 inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebişini bişey olcağını sanmıyorum
Niloyaaaaa byzsrtym benimde 31. Haftamda suyum fazlalaştı ve tekrar şeker yüklemesi yapıldı yine normal çıktı.. diyet yapmamı istedi yaptım da ama bir türlü suyu düzelmedi beni bugün Perinatologa yönlendirdi bebekte mi bir problem var diye bakılacak internette korkunç şeyler yazıyor kötü şeyler duymaktan korkuyorum 😔 şuan 35+6 yız ve 38. Haftayı bile göremeyebiliriz dedi doktorum 😔
byzsrtym Niloyaaaaa sakın kötü düşünmeyin, çokta araştırıp kendinizi strese sokmayın. Bende bugün 35+1deyim. Allah’ın izniyle inşallah sağ salim kucağımıza alırız bebişleri 🤍
Niloyaaaaa byzsrtym Aminnnn inşallah 🤲🏻🌺 yarın Perinatolog randevumuz var bakalım inşallah bir sorun yoktur bebeğimde, sebepsiz su fazlalığı vardır 😔 sadece doktorumuz her an suyun gelebilir erken doğum olabilir diyor yarın 36+0 oluyoruz dayanabildiği kadar dayansın bana yeter ama işte bebekte problem olması düşüncesi beni çok korkutuyor kötü düşünmek istemiyorum ama ister istemez evham yapıyorum inşallah sağsalim sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏻😢