Simge22 34+4 haftalık hamileyim daha geçen gün yoktu hiç çatlağım şimdi kırmızı kırmızı çizgiler çıkmaya başladı diyordum ne güzel catlagim olmadı ya falan ama son dakika golü yedik resmen sağlıcakla gelsin minik kızım canı sağolsun 😄🥰🥰
Minikmercimek_ Simge22 ay bnde 8.aya kadar hiç olöadı çatlağı m ne güzel olmicak herhalde dedim sadece 1 guncuk 5 dk kasımısımdır sabah daha da kaşını yordu bi baktım full alt kısım çatlak 😁 şuan 37 içindeyim catlamayan yerim yok hatta yarıldım diyebilirim 😁😁
Hunilianne222 Simge22 ilerlemeden bol bol nemlendirin çok pahalı şeyler olmasına gerek yok zeytinyağı bademyağı sürün
Minikmercimek_ Simge22 ay bilemiyorum ama benim ablamın fazla çatlagı vardı hala duruyor bak bende hiç olmadı falan demiştim 😁 ama rahatsız olmuyorum evlatlarımızdan bir anı gibi düşün iyi geliyor 🥲🥰🐣
Simge22 Hunilianne222 bio pil ve tatlı badem yağını baştan beri sürüyordum zaten daha da siklaştiracagim şimdi surmeyi
Hilalalpars Sürekli nemlendiriyorum 6 aylık ama karnım baya büyük 3 aylıkken 6 aylık gibiydi :) inşallah son dk golü yemem. :/