poyrazege1503 merhaba, biz de 17. Haftadayiz, Ocak 28de 40 haftamiz dolacak insallah. Ben park yatak, yatak ve bebek arabasi ile puseti aldim. Her sey gitgide pahalaniyor alabildigimi alip kenara koymayi dusunuyorum, sadece kiyafetler icin biraz bekleyecegim simdilik arac gerec kismini (ates olcer, sicaklik olcer, biberon, alt degistirme ortuleri vs) planliyorum. Bu haftasonu ufak tefek esyalarini alip, kalanlar icin de bilgi alacagim satis danismanlarindan. Cunku hicbi fikrim yok ne gerekli ne gereksiz