Kızlar bugün doktora genel muayene olmak için gittim .yumurtalıkların gayet sağlıklı olduğunu rahim ağzı yaran var dedi. Ay ona dokunduk biraz kanamam olacak dedi . Yumurtalığın bu aralar çatlar dedi . Eve geldim baya baya kanama olmuşum . İki peteçe dolusu diyebilirim . Doktor kanaman olur dokunduk yarana içerden gelmez korkma sakin dedi . Eve geldim baya gelmiş sizin başınıza gelen var mı?bebek istiyoruz bu yüzden gitmiştim .