Zynpkcn
Canım ben ahlanıp vahlanmak için kıyaslama yapmak istemedim,
Doktorum bebegimin standartlardan küçük oldugunu söyledi ve kafa ölçüsüde biraz küçük,
Yurt dışındayım,
Türkiyede mesela 1 kaç hafta geriden gelmesi çok problem sayılmıyor ama burda sanırım sistem farklı bide ortalamalar da farklı sanırım sadece ortalama bilmek istedim,
Doktor bebegimin normal minyon bi bebekte olabilecegini ama başka sorunlarda olabilecegini söyledi yani kesin bi tanı yok inşallah Rabbim hepimize saglıkla hayırla kucagımıza almayı nasip etsin