Aylaa123 başak burcuyum ve çevrem çok aşırı titiz ve düzenli olduğumu kimsenin işini beğenmediğimi söyler ben robotlar ilk çıktığında bu kadarcık şeyin temizliğinden ne olur diyodum almam diyodum yapamaz diyodum sonra annem aldı ortalığı süpürse yeter bana dedi çalışıyor çünkü ilk çıkan xioamininkini o bile silmesi de süpürmesi de çok iyi diyebilirim bi arıza verdi servise gidip geldi hala iş görüyor az eşyalı evlerde robot canavar girmediği yer yok ama eşyanız çok ve koltuklarınız yataklarınız çok alçaksa çok memnun kalmıyolar genel de o zaman da robota bok atıyolar valla kimse kusura bakmasın günlük evin içinde kıl saç toz görmekten hoşlanmıyorsanız kesinlikle alın hem silme hem süpürme tek sıkıntı silmede halıları kaldırmak gerekiyor benim dediğim model de benim halılarım ince kaldırıp sirkeliyorum direk