fairytale_ snmrd onceki verdiğin degeri nerde verdiysen orda ver canim heryerin referans araligi farkli oldugu icin yanlis cikabiliyor
edavecrt snmrd 2-3 haftalık 30 a kadar ihtimal geçer sizin ki şu an gebelik ama yükselişi takip etmeniz lazım çok erken öğrenmişsiniz inşallah sağlıklı gebeliktir
helloandhello snmrd silikse daha yeni yeni oluşuyor siz iki gün sonra muhakkak yine kan testi verin daha minnoş yeni yerleşiyor olabilir stres yapmayın 😊
Tugbanurbsbg Kızlar merhabalar. Adet gecikmesi yaşıyorum 2 gün oldu kasık ağrısı ve göğüs ucu hassasiyeti de var .dayanamadım erken gebelik testi yaptım çok silik çıktı idrarda. Sabah kan verdim değer beta hcg 21 çıktı hamile miyim
Momellaa Tugbanurbsbg evet hamilesin 2 güne bir artışa bakman gerek 2 katı artarsa sağlıklıdır gebeliğin
Canlarrr snmrd çok yeni . Belli bir seviyeye ulaşana kadar 2 güne bir kan verirsiniz . Yani ben ilk gebeligimde doktor 1 hafta içinde 3 defa 2 gün aralıklar kan istedi emin olmak için. 2. Gebeliğim de de aynısı oldu. İnşaallah sağlıkla kucağınıza alırsınız
Momellaa snmrd beta haftayı belirlemez herkesin ki farklıdır son adet tarihin neyse bebek haftası ona göre hesaplanır zaten 3 haftadan kücük bebekte kanda cıkmaz