Yenianne6161 Merhaba anneler, iki gündür bel ve kasik ağrısı yaşıyorum çok şiddetli değil ama yine de rahatsız ediyor tecrübeleriniz nedir
Serap07 Yenianne6161 her ağrıya dr a gidin acile gidin mutlaka . Benimde dün ağrım vardı 5. Ayda doguruyomusum az kalsin acilde öğrendim müdahale ettiler. Önceki ağzımda da enfeksiyon çıktı. Mühim şeyler bunlar direk acilden girin randevu falan gerek yok oyle