Kızlar bugün 9. haftamıza girdik 4 gün önceye kadar bulantı ve kusmalarım vardı bugün hiçbişeyim yok. Hatta ksrnımda sertlik vardı o da gitti yumuşacık oldu artık karnım. Bazen yüzü üste uzanırken karnımda bi şey hossediyordum sert bi şey varmış gibi. Bugün hiçbişeyim yok. Çok korkuyorum. Böyle bi şey yaşayan oçdu mu?