Betul_ela0 ay gerçekten bu hormonlar yedi bitirdi bizi. Son zamanlarda bende fazlaca takmış bulunuyorum bu duruma. Eşime kaç kere dedim, işi çok yoğun unutuyor çoğu zaman. Benim günlük gibi içimi döktüğüm bir defterim var içimde aklımda ne varsa en ince ayrıntısına kadar yazmıştım bu ilgisizliğinin. Beni ne kadar uzdugunu kafama taktigimi falan. O defteri bulup okuduğunu düşünüyorum çünkü aylardır yapmadığı şeyleri bu hafta içinde tek tek yaptı. Ve yaptıkları da hep defterime yazdığım jestlerdi. Bi gün gece uyuduğumu sandı heralde ben seni seviyorum ilgilenemiyorum bazen gibisinden konuştu öptü. İçine kapanık bir esim var bu konularda. Yüzüme söylemese de en azından düşünmesi mutlu etti beni