Srplomrk bnmde oyle ıshal de oldum dun acıld gıttım ıshalden dolayı enfeksiyon kapmışım ılac verdı tek doz 3 kez serum yedim agrıdan dolayı ama o serum bnı eve gelene kadar ıdare ettı bugun gene aynıyım degısen bısey olmuyor hamılelıkten dolayı bısey de yapamıyorlar kefır ıc dedı bı de ıctıgım suyu degıstırdım ph değeri yuksek olanı aldım bugun ıshalım yok ama karın agrım kasık ağrım hatta bugun kalca agrım bıle var mıde bulantısı hep oluyor bu aralar doğurmaktan korkuyorum bazende canımın acısına dogurmak istiyorum 😔 ne zaman gecıcek bılmıyorum ama kızlar ortada bı salgın var dun acıldekı herkes ya bobreklerınden gelmıs ya karın agrısı ıshalden her gelene serum takıyorlar dıkkat etmelıyız cok agrınız varsa acıle gıdın ama ne olur ne olmaz