byzsrtym Merhaba arkadaşlar, ilk gebeliğim bilmediğim için soruyorum. Bu çekim için aldığımız beyaz gecelik takımı doğumdan hemen sonra mı giyiyoruz yoksa ertesi gün mü giyip çekiniyoruz bilemedim😅 lütfen yardımcı olursanız sevinirim
Sedadvc byzsrtym Benim fotoğrafçım ertesi gün gelecek. Genelde ertesi gün geliyorlar. Doğumdan hemen sonra yorgunluk kanama vs fotoya çok uygun değil.
Hulo2105 byzsrtym ben sezeryan olacağım çekim ertesi günü zaten ilk gün anca doğum olcak yürümesi gaz çıkarması. 2. Günü yapıyorlar çekimi
elif475475 byzsrtym ben ertesi gün giydim. Geceye doğru doğmuştu. İyi ki öyle yapmışım çünkü 3 saat sonra yatağım da geceliğim de hasta bezi olmasına rağmen kan dolmuştu. Fotoğraf çekimimde az daha cıplak kalacaktım 😅
byzsrtym Sedadvc değil mi bende öyle düşünmüştüm hep merak ediyordum ilk gün mü giyiliyor yoksa ertesi gün mü diye 😅 çok teşekkür ederim cevabınız için🙏🏻🌸