ayse5487 Kızlar gebelikte yatış pozisyonu önemli mi ben sürekli sırt üstü yatıyorum yan yatamıyorum şu an erken haftalar olduğu için beni rahatsız etmiyor bişey hareketini falan hissetmediğim için doğru mu yapıyorum bilmiyorum ilk gebeliğim
1tosbikannesi ayse5487 3-4 aya kadar yüz üstü yatılmasında bir sorun olmaz diyorlar doktorlar ben 3 aya kadar yüz üstü yattım şuan 4. Ayımdayım sağ tarafıma yatınca çok rahat ediyorum
Glsrnergl ayse5487 ilk 3 ay sikinti yok sonrasi için sol tarafta yatmayi oneriyorlar sirt ustu yatinca tansiyonla alakali birsey demisti doktorum biraz yada belini yuksekte tutarak uyumalisin mumkunsede sol taraf
byzsrtym Benim doktorum ilk 3-4 ay yüz üstü bile yatabilirsin birşey olmaz ama sonrası için sol tarafına yatmaya çalış demişti öylede yapıyorum.
Nerminumay Benim doktorum 7 aydan sonra sırt üstü yatmamaya çalış demişti bebek kalpten geçen damara baskı yapıp kan akışını bozabiliyormuş
ayse5487 Nerminumay aaa bunu bilmiyordum teşekkür ederim dikkat edeyim inşallah ilerleyen zamanlarda 🌸