Burcu-2634 cLearQueen bana kilodan için 2 gebeliğimde de doktor bişey demedi o kadar da çok yiyorum ki anlatamam ama ilk gebeliğim de özel takipliydim doktorum kan sulandırıcı başlatmadı 2. De şehir hastanesine geçtim 18 haftalıkken direk kan sulandırıcı başlattı doğuma kaldı 2 ay halen kullanıcam anlamıyorum devlet hastanesi doktorlarının kan sulandırıcı sevdasını 😂
Minnaksever aslan1905_ ben toplam 16 kilo aldım eve geldiğimde 6sı gitmişti emzirirken de gerisi gitti hiç takmayın boyunuz da uzunmuş çok sırıtmaz
Festinalente Ben suan 51 kıloyum 21. Haftamdayım 3 kilo aldım hic kusmam olmadı ama hamileyim diye çok yemedım normal yedım sadece kuruyemıs ve meyve çok yedim en son 20+0 da doktora gittim bebek 23 cm 360 gramdı benım biraz stres etkili oldu tabi ki bu 3.tüp bebegım daha önce sezeryanla 27. Haftalık ıkız doğumum oldu yanı stres kıloda aldırır verdirir de ondan kendını nasıl mutlu hıssedıyorsa o sekılde davranmalı ben max12-15 almak ıstıyoırm öyle de olur umarım
sltn2686 17.hafta 3 kilo ile devam 12 kiloyu geçmemem lazım , hatta 10 geçmese keşke ama zor ….,alıyorum yesem hiç bulantım olmadı benim hiç
Yprkk aslan1905_ 5 yıl önce kızımda +15 ile doğuma gitmiştim 😊 emzirme döneminde zayıflamak için çaba sarfetmemiştim sonrasında veriliyo merak etme 🌸
serapmusta 7 yıl önce oğlumda +17 kiloyla doğuma gitmiştim. Hiçbir çaba sarf etmememe rağmen 6 ay sonra hamile kaldığım kiloya dönmüştüm. Şu anda da 30+3 olduk +12 kiloyla devam ediyoruz. Kilo çok kafaya taktığım bişey değil bi sorun olmadığı sürece.
Fundaaaaa aslan1905_ 2. Bebeğimde düşük tehlikem vardı 30 kilo aldım 86’la doğuma girdim yattığım yerden 5-6 ayda 50 kiloya düştüm doğumdan sonra çok şükür çok ağladım veremiycem gitmez diye. 🥲 şimdi 3. Bebeğimi bekliyorum ilk öğrendiğim de ben nasıl kilo vericem diye ağladım hep 😂
Fasulyelendikk aslan1905_ benim de boyum 176 76 kg ile hamile kaldım su an 96 kiloyum ve 37 deyiz daha 40 beklersek 110 120 olurum gibi En büyük derdim biranönce dogurup cocugumla hunharca ilgilenip o kilolardan kurtulmak😂
Burcu-2634 dan yok hayır kızım 2900 doğdu yani normal demişti doktorum iğneler sadece benim kanla alakalıydı
aysenuraydin2 aslan1905_ ben 29 haftalık gebeyim boyum 1.74 daha hiç kilo almadım 1 kilo almıştım Perşembe günü gittiğimde onu da vermiş oldugumu öğrendim 🙂
tugce_snygt42 aslan1905_ 122 kiloyla hamile kaldım en son 139 a çıktım sonra 133 e indim şimdi 134 de sabit kaldım doğumdan sonraa sıkı bir diyet yapmam lazım bir daha bu kadar kiloluyken hamile kalmak mı tövbeler olsun 😅
twinsmom__ aslan1905_ bu haftalardan sonra sizin kilo alımınız yavaşlar bebişin ki artar Nolur kafanıza takmayın insan ister istemez üzülüyo tabi bi an da vücut değişiyor ama siz ve bebeğiniz sağlıklıysa hepsi hallolur Zor bi hamilelik geçiriyorum çok riskliyim 28.haftam benim de ssdece sağlıkla doğmalarını istiyorum ikizlermin🤲 belki ikisi de iyi olsaydı ben sağlıklı olsaydım kafama takardm bilemiyorm ama şuan hiç takmıyorm her yerim çatladı halbuki
Bhar34 Burcu-2634 aynı kilodayiz normal mi kaldın hamile canim benimde yumurta rezervem düşükmus Pendik yüzyıla gittim tüp bebek dedi
Burcu-2634 Bhar34 inşallah rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin ben hayıt macunu kullandım 2 gebeliğimde de 2 3 ay içinde hamile kaldım