Merhaba kızlar bu sabah doktor kontrolüm vardı arada sancım ve kasılmalarım çok oluyordu onu söyledim doktoruma zaten doktorum karnıma dokunduğu gibi bebeğin taş gibi olduğunu farketti çok kasıyor kendini sertleşmiş karnın kasılmaların çok dedi izin istedi alttan ekografi ile açılmaya bakmak için bende izin verdim. Baktı ve 2 cm açılmam varmış daha 33 haftalığız. Mektup yazdı ve hastaneye yönlendirdi. Şuan hastanedeyiz birazdan nst takicaklar ve duruma göre alttan ekografi ile bakicaklar sonuca görede ilaç vericeklermis. Bu şekilde yasayaniniz ya da 33 haftalıkken doğum yapaniniz var mı?