e0d0a0 https://imgyukle.com/i/CCHY6b 5 gün gecikmiştim değerlerim artmadan düştü dünde kanamam başladı ağrı şiddetli oluyor ara ara kanamam normal adet kanaması gibi sizce kimyasal mı geçiriyorum dış mı
e0d0a0 Melekannedi inşallah öyledir ya daha önce de bir kürtajım vardı tekrar kürtaj olmaktan korkuyorum
Glsrnergl e0d0a0 deger dustuyse kimyasal gebelik bnde oyle oldm kanama ile attim dis gebelik baya ilerliyor belirtiler farkli oluyor onda