Babyybabyyy Kızlar sat göre bebeğim şu an 16+5 haftalık. Ama ultrasonda 1 hafta geri. Yani 15+5 oluyorum sanırım. Cinsiyet öğrenir miyim artık?
Nurak Babyybabyyy benimki de 15+5 hala bilmiyorum gizleniyor sipa sağlıklı olsunlar da benim ikili testim riskli geldi çok üzgünüm
1tosbikannesi Babyybabyyy kendini gösterirse mutlaka öğrenirsin kontrole gitmeden önce bir iki parça çikolata yemeyi unutma o zaman hareketleniyorlar görmek daha kolay oluyor
Zeryelis Babyybabyyy benim ilk bebeğimde 13+1″de göstermişdi cinsiyyetini şu an ikinciye hamileyim. 11+4 haftalık ama hala gitmiyorum doktora cinsiyet için.