Feyzad71 Kızlar selam 18.haftadayım gece sol bacağıma da vuran bir kasık ağrısı çektim bir de orada bir sertlik var şimdi azaldı ama yine de tamamen geçmedi kasık ağrım devam ediyor doktora gitmeli miyim normal mi bu durum cevap verirseniz çok sevinirim
Melisa2907 Feyzad71 bende 15. Haftadayım ve karnımda sertlik birde kramp şeklinde ağrılarım oluyor. Sebebini bir türlü anlayamadim, uzandığımda daha hafif hissediyorum ama genel olarak var malesef🥹
Nur3838 Feyzad71 Canım merqba. Ağrın nasıl oldu geçtimi? Bende 18. Haftamdayım kasık ağrım var arada belimde ağrıyor oyüzden sormak istefim . Doktora gözüktünmü
Feyzad71 Melisa2907 bende ara ara yaşıyordum ama bu sefer ki hem uzun sürdü hem de bacağıma da ağrısı vurunca biraz korkuttu
Melisa2907 Feyzad71 umarım hemen geçer. Hicbir problem olmaz🙏🏻 sizin için en iyisini en güzelini diliyorum. Sağ salim bebeğinize kavuşmanız dileğiyle ❤️🙏🏻