Bugun 38 haftalık olduk karnımdaki kaşıntı kızarıklık iyice yayıldı karnımın heryerine kırmızı noktalar şeklinde aynı ürtiker gbii ve bileklerimde çıkmaya başladı ne yapmam gerekiyo bilmiyorum doktoruma daha söylemedim aniden doguma alırsa suni sancıyla dogum yapmak istemiyorum 🥹bu durumu yaşayan varmı