Kızlar demıstım bugun kürtaj olucam doktor tekrar beta vermemı soledı dun ozleden verdım bugün de hastaneden verdim degerı bıraz yukselmıstı doktor sımdı kürtaj yapmıcam dedı pazartesi gel tekrar beta ve utrasonla bakacam dedıdegerım 8868ten 11316 cıkmıstı bir gün arayla sizce bir gelısme olurmu dun özelden baktım. 6 haftalık gorunuyo utrasyona göre dedı