25 temmuz sabah kalktım hafif adet agrım vardı gıbı ve gecti dedim yalancı sancı herhalde tum gun boyle devam etti esim isten toplandı ona diyorum yalancı sancım var biraz diye neyse gece 26 temmuz saat 1 de uyandım tuvalete gitim yata döndüm uyuyamıyorum sancım var ama cok düzensiz 10dk 1 4 dk 1 8dk 1 hala diyorum yalancı sancı kendi kendime esim baktı uyku yok aradı hastaneyı bu arada İngilterede yasıyorum dedi boyle soyle nisanım suyum geldi mi diye sordular dedik yok dur evde dediler neyse ılık dus aldım ıyo geldi esime dedım dışarı cıkalım yürüyüş yaptık eve geldım nisanım gelmis aradık hastaneyi dediler gelin ev ve hastane 40dk mesafede gitik hastaneye kayit yaptılar bu oyalandik 30dk kadar aciklik kontrol etiler dedi 10cm bebek geliyor ben sok neyse 3 ikinmada kizim sabah 5.54 dogdu toplam hastanede 44 dk icinde dogurdum yirtik yok epidural yok aksamsi da hastaneden ciktik evimize gectik 😄😊