Merhaba kızlar bende Sinan hocaya gidiyorum. Geçen mayıs Ayında 21 haftalık düşük yapınca doktorumu değiştirme ve Sinan hoca ile devam etmeye karar verdim şimdilik her şey yolunda çok şükür… Benim için yorumlarınız çok önemli oldu bir kez daha emin oldum 🙏🏼 hepimiz sağlıkla bebislerimizi kucagimiza alırız inşallah 🙏🏼