Sevim_ şimdi çok rahat ol beni ne yazık ki çok korkutmuşlardı ve ben resmen titreyerek girdim doğuma ama asla korkulacak bir şey yok. Belden vurulan iğneyi hissetmiyorsun bile ben en çok ondan korkardım gerçekten sadece dokunduğunu hissediyorsun sonra bi bakıyorsun ayakların uyuşmaya başlamış. Sonda takılması konusunda beni çok korkuttular acıyor falan diye ben doktora uyuşunca takın dedim ameliyathanede anestezi sonrası taktılar sadece dokunmaları hissettim ondada korkulacak bir şey yok. Elinden geldiğince ameliyat sırasında sabit tut kafanı etrafa bakmaya çalıştıkça baş dönmesi vs oluyor benim o yüzden tansiyonum düştü bebek tam çıktığı sırada sakinleştirici yapmak zorunda kaldılar. Sadece bebeği çıkartma esnasında karnınıza bastırıyorlar o baskıyı hissediyorsunuz o da korkutmasın ben bilmediğim için bi anda bastırdıklarında korktum mide bulantısı falan yaşadım oysaki saniyelik bir durum kısa sürede bebeğiniz çıkıyor zaten uzun olan dikiş panda sabredin sakin kalın içinizden dualar edin kabul olur derler sonra iyi ki genel anestezi almamışım diyeceksin. Ameliyat sonrasında da ilk ayağa kalkmak biraz zor hemşireler geliyor zaten sadece karşıya bakın sakın aşşağıya bakmayın ve sürekli yürümeye çalışın yürürken açıyor ama sonrasında inanılmaz çabuk atlatıyorsunuz. Yanınıza 3ü bir arada kahve alın tuvalete hemen çıkmanızı sağlar kimyonlu rezene çayı alın çok rahatlatıyor bebeğe de süt oluyor bir de bitter çikolata o da baş ağrınıza iyi gelecek. Elinizden geldiğince yürüyün 4. Gün tamamen ayaklanıyorsunuz