1eliff Şubat anneleri nasılsınız,kaç haftalık kaçıncı gebeliğinizdesiniz.İnstagramda yokken sıkıntıdan patlamak üzereyiz malum en azından sohbetle havamız dağılsın değil mi 😅
Merve-metin 1eliff 12+2 haftalığız şuanda cinsiyetimiz de doktorum %80 erkek dedi bakalım sağlıklı olsun da gerisi önemli değil 😍
Tugceaker emineee118371837 bende 10+6 halsizim sadece vitaminlerim düşük olduğu için takviye edicilerle toparlamaya çalışıyorum
Merve-metin elif475475 erkekse eğer canım direk gösterir ben 12 haftalıkken erkek olacağını öğrendim kızlar biraz daha geç gösteriyormuş herkes öyle dedi sağlıkla kucağına al inşallah canım 🤲🏻😍
rozamomy Bugün 12.haftaya girdik ben de cinsiyeti çok merak ediyorum ama randevuma daha 5-6 gün var. O da tabi gösterirse 😅
1eliff BiZimde 11+4 🤭haftaya cumartesi bi umut belki naz yapmaz öğreniriz diyorum.Sıcaklar ,ödem ve mide gastriti dışında iyi gidiyoruz şimdilik.Gastrit malesef tüm keyfimi kaçırıyor🤦🏻♀️
Rabiya2422 1eliff yani doktorla ne zaman doğar diye konuşmadık da uygulamadan bakınca 9 şubat diyordu 16.haftada gidince soracağım :)
DryStr @elif475475 13+2 haftalığız bizde 🙌 13 Şubatta doğum gösteriyor ama sezaryen olacağım için erkende olabilir ☺️ @1eliff erkek bebişler erken gösteriyor kızsa nazlanabilir ilk gebeliğimde kızım 5.5 aylıkken göstermişti😂
Hcrndgn Selam kızlar bende 18+4üm dün kontörle gittik ama bacağı kapaliydi göstermedi doktor bence kız dedi ama gelecek ay gisterirse belli olucak sağlıcakla kucağımiza alalım benim doğumumda 9 Ocak sezeryan olucam
emineee118371837 Tugceaker beni de diş ağrısı mahvediyor. Diş etlerim şişti ne yapacağımı bilmiyorum 🥺
Evrimnbe 1eliff ilk gebelik 13.haftadayım 10+2de doktorum kız gibi demişti ama bu ay gidicem daha net oluruz heralde 14 şubat diyor doğumada 🙂