Hanımlar inanılmaz bir kaşıntı halindeyim. 8-9 gün sonra kadın doğuma randevum var orda söyleyecektim ama öncesinde aile hekimine gitsem kan tahlili yapar mı? Hiç aile hekimine gitmiyorum o yüzden tecrübesi olan paylaşırsa sevinirim. İnanılmaz bir kaşıntı tutuyor, soğuk su rahatlatıyor ya da limonlu su içmeye başladım. Ödeme de iyi geliyor. 24. Haftadayım 🥹🥺