Ben de çok sulu gözümdür, gebelikten şimdi ekstra duygusalım 🥹 Duygusal olmak normal tabii ama ağlamamaya çalış, fiziken bir şey olmaz bebeğe ama ruhsal olarak etkileniyorlar sen ne kadar pozitif rahat olursan bebek de doğujca öyle olur. Çok ağlarsan bebiş de doğunca çok huysuz olurmuş.