Cicekkadin Elifkcs ben 17sinde regl olmam gerekiyor bugün test yaptjm erken gebelik negatif :( burdan döner mi acaba
gullll9 https://mutluresim.com/image/zuwJYL kızlar benimde bat 17 sizce var mı ya ben mi yanlış görüyorum 😕
Cicekkadin gullll9 ben burdayım annecim ama daha çok küçüğüm demek istemiş 😍 hayırlı olsun bence var☺️
Kardenizz Cicekkadin Bat 16 test yaptım daha öncede silik çıkmıştı bunuda sabah yaptım negatif sanırım artık gözüm görmemeye başladı
Eylinna Kub-ra61 maalesef az önce regl oldum😞 bu ay çok ümitliydim çok belirtim vardı çünkü ama demekki bu aya nasip değilmiş. 🥹