Benim geçen ay yoğun meme hassasiyetim ve dolgunlaşmam vardı 14. Günden itibaren. Baya hamileyim diye düşündüm ama regl oldum maalesef 28. Günde. Bu ay yine aynı şekilde memelerim o kadar acıyor ki 14. Günden beri dokunamıyorum. Ve diyetteyim normalde ama bi kaç gündür çok atıştırma halindeyim yiyorum. Hiç hiç umutlanmak istemiyorum moralim bozuldu, bat 18. Reglim uzun zaman sonra düzeldi belki o yüzden bu kadar hassasiyet yaşıyorumdur, düzensiz regliden dolayı spor ve diyet yapıyodum ve baya bi kilo verdim. Bilmiyorum ya buluttan nem mi kapıyoruz nedir yoruldum :(