Selam hatunlar eski kullaniciyim ben 3 yaşına girecek kızım yakında inşallah ondan dolayı ara ara gelip gittim aktif olamadım lakin aklımda su sıra bebek düşüncesi var 😃 kafayı mı yedim yoksa minnoş bı bebiş hevesi mi içimdeki bilmiyorum ama istiyorum lakin sadece ben sanırım vücudum istemiyor😃 hatırlayan bilir tüp bebekle kızım dünyaya gelmişti bi takım sorunlardan dolayı şimdi 1 yıldır düzenli regl görürken bu ay 6 gün gecikti ve ben hala acaba mi diye umutlaniyorum tup bebekten sonra hamile kalan varmı acaba doğal yollardan 🙂