Gizem111
Özele gidiyorum, bebek 39+3 haftasında 3650 gr baş çapı 98-100 arası ve hafif göbüşlü olduğunu söyledi. Bu sebepten dolayı sezeryan dedi. Tabiki bebeğin sağlığı herşeyden çok daha önemli ama elimden geldikçe normali denemek son çare olarak sezeryanı görmek istiyorum. O yüzden 2 gün içinde bebek gelsin sancım ağrım olsun diye dört gözle bekliyorum