Merhaba. 3 gün önce hamile olduğumu öğrendim. Sata göre 4. Haftadayım. Gece lavaboya kalktığımda idrar yollarımın enfeksiyon kapmaya başladığını farkettim. Çok siddetli degildi ama yeni başlıyor gibiydi. Gece ic çamaşırıma 1 damla nioli yağı damlattım. Gece uykulu oldugumdan farketmedim ama sabah uyandığımda bebeğe zararı olabilir mi acaba diye biraz araştırma yaptım. Bazılarının doktoru kesinlikle kullanma derken bazılarının doktoru bile isteye nioli yağı önermiş. Ben bilinçsizce kullandım ama zararı olur mu ki? Bu konuda fikri olan var mı?