Ben hiç kullanmadım demir ilacı, tahlil verdim iyiydi değerim fazla yüklemeye ne gerek var, bu da yeni çıkmış bi sürü vitamin yazıyorlar 😀, 2 ayda bir kontrol ediyordum değerlerimi o kadar, sadece son aylar magnezyum içtim hem rahatlatıyordu hem de kramplara iyi geliyordu